niedziela, 27 lipca 2014

Wakacyjnie...

A właściwie powakacyjnie :) Moja dzisiejsza praca nawiązuje klimatem do minionego tygodnia, miejsca gdzie spędziłam kilka dni cudownego urlopu - sielsko i romantycznie, na łonie natury, w otoczeniu łąk, pól i jezior, w morzu kolorowych kwiatów... Rozmarzyłam się, ale z pewnością wrócę tam za rok :)

Karteczka powstała na bazie Anita's z ukochanej ostatnio przeze mnie kolekcji Studio75 - Panna Oliwia




Kompozycję uzupełniają moje kwiatki oraz naklejane perełki


Sielski klimat podkreślają postrzępione brzegi papieru, bawełniana koronka oraz tuszowania, do których wykorzystałam tusz Memento Dew Drops Toffee Crunch


Wszystkie elementy podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową, dzięki czemu kartka jest bardziej przestrzenna



Kartka powędrowała do wczorajszej solenizantki Anny...

W tym miejscu składam nieco spóźnione, ale szczere życzenia imieninowe wszystkim Ankom i Hankom :)

A Wam, naszym czytelnikom, życzę cudownej niedzieli!!!

4 komentarze:

  1. :) piękna i niesamowicie delikatna, lekka i romantyczna. Cudna!bardzo mi się podoba kolorystyka. Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się rozmarzyłam jak przeczytałam te słowa o wypoczynku, zazdroszczę ;) Karteczka jak zawsze świetna :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, taka sielska i romantyczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...