czwartek, 25 września 2014

Kratka z paskami czyli ..prawdziwie męska propozycja na moją inspirację!

Witam Was!!!

Bardzo się cieszę, że dzisiaj przyszedł czas na moją inspirację.  Z tej okazji, przygotowałam dla Was męską propozycję. Serdecznie zapraszam:)


Początkowo mój dzisiejszy post miał przedstawiać coś innego. Ale, że Skarbnica Pomysłów ma tak fantastyczne papiery w swoim Sklepiku, to postanowiłam "uszyć"....coś innego, coś co nigdy wcześniej nie miało miejsca na moim blogu. Od razu powiem, że zachęcam wszystkich do tego typu prac-fantastyczna zabawa. O czym mowa?

To papierowa koszula-atrybut każdego eleganckiego mężczyzny.

Do przygotowania mojej propozycji użyłam m.in.:

Całość przedstawia się następująco:




Koszula uszyta na miarę wygląda fantastycznie. A jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć to zapraszam Was na mojego bloga. 

Przyjemnego dnia życzę!:))
Misiówa i Spółka DT

Misiówa i Spółka

2 komentarze:

  1. Fantastyczna koszula !!! Ja właśnie szukam inspiracji na męskie kartki.....
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu pięknie ją skroiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...