niedziela, 21 września 2014

Kwiecista łąka

Jak zobaczyłam nowe papiery Galerii papiery z kolekcji Kwiecista Łąka to nie mogłam się powstrzymać i nie rozciachać ich jak tylko nadarzyła się wolna chwila. Powstało w ten sposób kilka kartek, ale dziś pokaże tylko jedną ;).
W tej kolekcji bardzo podobają mi się zdecydowane kolory :), które sprawiają, że nie potrzeba za wielu dodatków. Oczywiście, nie oznacza to ukłonu w stronę  stylu Clean and simple - dla mnie jednego z trudniejszych stylów ;)
Jak na mnie ta kartka jest bardzo prosta - papiery, kwiaty wiśni, różyczki i wycinanka z wykrojnika, tekturki i perełki w płynie (czy pisałam, że mało dodatków? hm....).  Napis "Sto lat" to oczywiście  wykrojnik Rosy Owl. Wszystko podklejone taśmą dystansową. 




Wykorzystane materiały

  
  

Pozdrawiam serdecznie


5 komentarzy:

  1. Pięknie! Te drewniane papiery kuszą oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie wiem, czy miałabym jakikolwiek pomysł na taki (piękny) papier, ale na takie rozwiązanie na pewno bym nie wpadła. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Papiery faktycznie "mocne", ale cudnie to wyeksponowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...