niedziela, 7 września 2014

Wyzwanie dwutygodniowe - pojazdy

Zapraszamy na wyzwanie dwutygodniowe :) Tym razem prosimy Was o zrobienie pracy (w formie dowolnej) z widocznym motywem pojazdu  silnikowego lub roweru. Wybór pojazdu należy do Was :) (wózek dziecięcy pojazdem nie jest! ;)

Zasady wyzwania:

  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: dowolna
  3. Tematyka pracy - widoczny motyw pojazdu.
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem proszę dać link do pracy w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 21 września 2014 r.

Inspiracje Projektantek

Srebrnolistka

Kartkę zrobiłam z papierów UHK Gallery z kolekcji Monsieur. Wykrojnikowy napis to oczywiście Rosy Owl. Tekturkowe trybiki są ze Scrapinca


ZetkaArt

W kartce wykorzystałam papiery UHK z kolekcji Hot&Cold

Doti Melodia

Do wykonania kartki użyłam papieru UHK Pastel , Świeżo malowane Galerii Papieru  oraz Letni czas, a do wykonania chmurek użyłam  papieru firmy AltairArt Lost in space . Do sklejenia wszystkiego użyłam taśmy dwustronnej żelowej

Visell

Na kartce wykorzystałam papiery: Falling Stars -Forest/love of life.
 To kolejna kartka z użyciem maski. Nie użyłam zbyt wielu dodatków, bo właśnie maska i retro-rower tworzą fajną całość.

Nowakowa

Pracę zrobiłam z papierów UHK - pastel oraz mushrooms, chmurki to papiery GP
Betoniarka to oczywiście tekturka Ikropki :)


Iluszka

Urodzinowa kartka dla nastolatka,który marzy o własnym skuterze. Kartka powstała na bazie Anita's, z papierów Galeria Papierów - Ciemna noc i Radość o poranku z dodatkiem głównego papieru SODAlicious - love my vespa/zebra.
Nie mogło zabraknąć taśm papierowych - washi tape i czarnych perełek w płynie. Poszczególne warstwy podkleiłam taśmą dystansową.


Misiówa i spółka

W mojej kolorowej pracy użyłam:
-Papieru Altair Art- Letters from beyond
-Uhk Gallery-Weekend Friday
-Uhk Gallery-Caramel Machciatto
-Uhk Gallery-My Precious


3 komentarze:

  1. a ja akurat zrobiłam,ale przed czasem :( http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/2014/09/na-slub-kartka-z-autem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa, a ja zrobiłam i nie zgłosiłam pomimo linkowania na blogu :( http://kartkolandia.blogspot.com/2014/09/hand-made-album-dla-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...