poniedziałek, 1 września 2014

Wyzwanie miesięczne wrześniowe - motyw aparatu.

Wrzesień - oznacza koniec wakacji i powrót do szkoły. 
Zapewne macie mnóstwo fantastycznych wspomnień 
oraz odciski na palcach od robienia zdjęć :P
W ramach wspólnej zabawy proponujemy Wam dzisiaj wyzwanie
 - zróbcie dowolną pracę gdzie motywem przewodnim będzie aparatem.
Może to być album gdzie bazą jest aparat, 
może to być Wasze zdjęcie z aparatem na LO, 
kartka z motywem aparatu, papier w aparaty... 
Ważne jest to aby na pierwszy rzut oka widać było aparat 
i tym samym nawiązanie do wyzwania :) 

 Zasady wyzwania:
  1. Ilość prac do zgłoszenia: można zgłosić więcej niż jedną, ale każdą prosimy zgłaszać w osobnej notce. 
  2. Forma: dowolna
  3. W pracy musi być widać aparat i ma on być motywem przewodnim.
  4. Pracę można zgłaszać maksymalnie na 3 inne wyzwania (łącznie z naszym 4 wyzwania) .
  5. Praca ma być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana. 
  6. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
  7. Prace należy zgłaszać za pomocną narzędzia inLinkz, podając link do notki z pracą (nie do całego bloga). W razie ewentualnych problemów z inLinkzem prosimy zostawić link w komentarzu.
  8. Zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na naszej stronie na FB.
  9. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - ułatwi nam to komentowanie Waszych prac :) 
  10. Na Wasze prace czekamy do 30 września 2014 r.

A tak do wyzwania podeszły nasze projektantki :) 

Nowakowa 

Ponieważ uwielbiam stroić miny do aparatu
i uwielbiam mówić wtedy CHEESE nie mogłam oprzeć się
aby zrobić kartkę którą może kiedyś przerobię na ramkę :)
Do zrobienia pracy użyłam papierów
z kolekcji Galerii Papieru "Radość o poranku".

Doti Melodia

Do wykonania ramki ze zdjęciem użyłam bazy albumowej ,
którą na samym początku posmarowałam białym gesso .
Następnie wszystko potraktowałam mgiełkami pink i blue.
Do tuszowania użyłam narzędzia Latarnii Morskiej oraz tuszu .
A do sklejenia wszystkich rzeczy użyłam medium żelowe.

Visell

Do wykonania kartki użyłam kolekcji "Mała czarna" Studio75.
Baza kartki to 
ekologiczna baza z zestawu A6.

Misiówa i spółka

Aparat- przyjaciel każdego turysty.
To dzięki niemu wspaniałe widoki są uwiecznione na zdjęciach,
do których możemy wrócić w każdym momencie naszego życia.
Do wykonania mojej propozycji na wyzwanie użyłam
Bazy Anita's w kolorze białym, Tekturki bazowej "Aparat" ze Skrapińca,
Papieru Studio 75, Papieru Galeria Papieru - Herbatka dla Dwojga 

Srebrnolistka

Kartka z vintage'wym aparatem zrobiona z papierów UHK Gallery - Zakochany Holmes.
Dodałam kwiatki peonii. Użyłam także taśmy żelowej oraz piankowej dystansowej.

Pasje Iluszki

Wakacje dobiegły końca, więc najwyższa pora oprawić wakacyjne wspomnienia :) Przygotowałam mini album w kształcie aparatu fotograficznego. Album ten to upominek dla mojej córki, niestety jeszcze bez zdjęć (wakacyjny obóz zakończył się w miniony weekend). Gotową bazę okleiłam papierami SODAlicious, uwielbiam je za ich świeżość,nowoczesność i oryginalność, idealne  w pracach dla nastolatków :), z dodatkiem papierów Galerii Papieru i Piątek13. Brzegi delikatnie potraktowałam postarzaczem papieru i wytuszowałam. Niektóre elementy (różowy obiektyw i napis) podkleiłam taśmą dwustronną piankową dystansową. Okładkę zdobi rower wycięty z papieru i taśmy papierowe - washi tape. Dziewczęcy charakter podkreśla kwiatek. Poszczególne strony złączyłam kółkiem do spinania albumów.


Prosimy o link do notki na blogu z pracą na wyzwanie.
1. Melodia (DT)  5. sajciastyczna  9. Ania  
2. Srebrnolistka (DT)  6. nats  10. Decokufer  
3. Misiówa i Spółka DT  7. pasje iluszki (DT)  11. Decokufer  
4. Visell (DT)  8. Art Soul  12. malażabka  

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...