sobota, 30 stycznia 2016

Ptasi domek

Niby ostatnie dni stycznia dopiero mamy,
 a już jakoś za wiosną każdy powoli się rozgląda, 
z nadzieją na to, że a nuż- wcześniej do nas zawita... prawda?

Dla mnie ta nadchodząca wiosna to czas wielkich zmian.
Niestety wiążą się one także z odejściem z DT Skarbnicy Pomysłów, czego bardzo żałuję, ale niestety musiałam okroić obowiązki by mieć szanse na realizację pewnych planów i nowych zadań.

Dziękuję wszystkim, którzy w ostatnich miesiącach oglądali tutaj moje prace, mam nadzieję, że Was inspirowałam. 

Na do widzenia praca niekartkowa- ozdobiłam ptasią budkę papierem z kolekcji Ever&Always, napisem z TEGO paska, a także mediami wszelakimi z firmy 13@rts.





1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...