czwartek, 19 maja 2016

Kartka z dodatkiem czarnego koloru

Witam :)

W zasadzie to robiąc kartkę, w trakcie jej robienia
dobieram dodatki, tym razem to do kolczyka z czarnymi i białymi
kryształkami postanowiłam dobrać papier, kwiatki.
Użyłam bardzo uniwersalnego papieru Foggy Dew - Springtime/Invisible love,
  i różu Ever and always - Pink, oba od Altair Art,
a także ścinki Małe Kobietki 04 Galerii Papieru.



Całość nakleiłam na craftową bazę 
i potuszowowałam brzegi tuszem Latarnii Morskiej
 Uzupełnieniem na kartce czarnego koloru w  biżuterii,
są udarte małe czarne skrawki papieru czerpanego i serduszko.
Pod warstwy i kwiaty ułożyłam ażurową serwetkę Craft Passion.





Pozdrawiam serdecznie :)


2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...