niedziela, 1 stycznia 2017

Witamy nowe DT!

W nocy przywitaliśmy Nowy Rok, 
chcielibyśmy abyście razem z Nowym Rokiem przywitali także nasze nowe DT.
:)

Oto nasze zdolne dziewczyny:
:)

 

PaNaKo

Mam na imię Marta, a mój nick PaNaKo.
Chciałabym napisać kilka słów o sobie,  a właściwie o moich pasjach. Zawsze lubiłam mieć czymś zajęte ręce - szydełkowałam, robiłam na drutach, próbowałam swoich sił w decoupagu, bawiłam się masą solną, robiłam świece, ale najbardziej wciągnęła mnie zabawa z papierem.  Od wielu lat nie rozstaję się z największą pasją  papierową florystyką. Uwielbiam robić kwiaty i potem wykorzystywać je w swoich różnych projektach - kartkach, albumach, notesach czy projektach 3d . Bardzo podoba mi się różnorodność technik w skrapingu i testuję je w różnych pracach.
Dziękuje bardzo za zaproszenie do DT Skarbnicy Pomysłów, z radością przyjmuję wyzwanie.

 

Małgosia

Najchętniej tworzę różnego rodzaju albumy oraz kartki. Cały czas uczę się, poszukuję, próbuję nowych technik... dlatego też nie mam konkretnego stylu pracy. Uważam, że najważniejsze jest to, żeby nasze prace sprawiały radość nam oraz innym, jeśli komuś podoba się moja praca, to jest to dla mnie największa satysfakcja.
Moje prace można zobaczyć tu:
http://gosiaszysz.blogspot.com/
https://www.facebook.com/mszyszkowska1

 

Visell

Nazywam się Izabela Sikora, nick: Visell. Z zawodu jestem bibliotekarzem. Scrapbooking i cardmaking to moje hobby.  Najczęściej wykonuję właśnie kartki, choć nie stronię także od wszelkich innych form scrapowych. Lubię różnorodne style scrapowe, najczęściej postarzanie, vintage, jednakże zdarzy mi się także wykonać pracę "Clean&Simple".

 

Alusiek7

Mam na imię Alicja w blogowym świecie Alusiek7.  Jestem żoną i mamą 2 chłopców w wieku 6 i 8 lat.
Swoją zabawę papierem zaczęłam ponad 6 lata temu, od prawie 5 lat swoje pracę pokazuję na blogu: www.napolanie.blogspot.com, gdzie gorąco zapraszam. To właśnie na "mojej polanie" w lesie zrodził się pomysł o założeniu bloga, tam również szukam natchnienia do moich prac.
Tworzę głównie kartki w różnych kształtach i formatach, ale zdarzyło się także pudełka, notesy, albumy. Jak do tej pory nie znalazłam swojego stylu, ciągle szukam i wiem, że jeszcze długa droga przede mną.

KWioletta

Mieszkam w pobliżu Malborka. Jestem żoną - wspaniałego faceta, który z
cierpliwością znosi mój "bałagan" scrapowy  i mamą dwóch córeczek -
dziewięcioletniej Patrycji i ośmioletniej Ewy.
Scrapbookingiem zajmuję się od 5 lat. Uwielbiam tworzyć pracę w różnorodnych
formach. Często robię kartki, tagi, wpisy do ART Journalu. Tworząc swoje
prace staram się przełamywać szablony, odkrywać nowe podejście do tematu. 
Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę nadal  z tak
wspaniałymi dziewczynami inspirować Was swoimi pracami w Skarbnicy Pomysłów.

 

eMKa 

(koordynator DT)
Na imię mi Magda, w blogowym świecie funkcjonuję jako eMKa. Swojego bloga prowadzę od 2010 roku, ale nie od zawsze interesowałam się scrapbookingiem. Spróbowałam też tworzenia biżuterii i decoupage'u. Aktualnie, moje prace powstają w małym kąciku w mojej sypialni i coraz więcej z tych prac jest pracami w technice mixed media, choć robię też kartki, pudełka i inne papierowe prace. Tworząc każdą ze swoich prac, staram się wkładać w nią całe swoje serce. Uwielbiam ozdabiać je samodzielnie skręconymi kwiatkami (jestem maniaczką ręcznie robionych kwiatów), dopieszczać każdym drobnym szczegółem i dodatkiem, tworząc przy okazji wieczny bałagan na biurku i chomikując nawet najmniejsze skrawki, które później mogą okazać się przydatne… 
Bardzo się ciesze, że dalej mogę być w DT Skarbnicy Pomysłów.
 

Srebrnolistka

Blog: http://srebrnolistka.blogspot.com/
Facebook https://www.facebook.com/srebrnolistka/
Instagram https://www.instagram.com/srebrnolistka/
Wszystkiego dobrego w
NOWYM ROKU
życzy nowe DT 
Skarbnicy Pomysłów!
:)

1 komentarz:

  1. Wspaniały DT, wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oryginalnych pomysłów i nieustającej weny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...