wtorek, 10 października 2017

Kartka z okazji Rocznicy Ślubu...

Cześć!
Dzisiaj pora na moją kolejną inspirację dla Skarbnicy Pomysłów, a jest nią kartka na 30-stą Rocznicę Ślubu...
 Na taką okazję, przynajmniej dla mnie, sprawdzają się delikatne papiery, jak np. te z kolekcji Body&Soul. Tutaj użyłam akurat arkusza 01/02.
Dodałam też kilka perłowych papierów, przecież to perłowa rocznica, więc pasują jak ulał...
Prawda?
:)



W pracy użyłam:
AltairArt - Body&Soul - 01/02 Baza na kartkę, 15x15cm, 20 szt. Papierowe róże białe 4 cm - 3 kwiatki rozwinięteTuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Perełki w płynie, metaliczne srebrne, 25 ml Półperełki samoprzylepne, 260 sztuk, 6 mm Klej biurowy w sztyfcie Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Klej Magic z aplikatorem 
Pozdrawiam!
:)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...