wtorek, 26 grudnia 2017

Anielska rodzinka

Dzisiaj, w czasie Świąt Bożego narodzenia, czas na moją ostatnią inspirację dla SP.
Coś się kończy, czas iść dalej, dziękuję za wspólny wspaniały czas.
Pokażę niekartkową pracę, raczej ozdobę świąteczną,
mianowicie anielską rodzinkę.
W jej skład wchodzą: Anielina i trzy Anioły.





Rodzinka jest spora a każdy z Aniołów to 25 cm przystojniak.
Dziewczyna jest trochę mniejsza.
Wszystkie elementy wycięte są ze sklejki wg mojego projektu.
Po sklejeniu pomalowałam je białym gesso, przez maskę nałożyłam pastę strukturalną,
 musnęłam Inka gold i brązowym tuszem wodnym.


Na każdym serduszku powtórzyłam wzór z sukienki.

Ze sklepu wykorzystałam:

PENTART-PODKŁAD GESSO 100ml BIAŁY   Satynowa pasta strukturalna, perła, 100 ml   Inka-Gold - Szampan (Champagne) 932      Color Philosophy - Chocolat 

     
Pozdrawiam serdecznie
 i życzę wielu twórczych pomysłów w Nowym Roku 2018.

 Gosia


1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...